OUR DAILY GRATEFUL POST!

TODAY I AM GRATEFUL FOR TIME OUTS!

TAKE A BREAK FROM THINKING

what are you grateful for ~ please share…

Thank you!

(c) onceuponahotflash, 2017

34 thoughts on “OUR DAILY GRATEFUL POST!

  1. Today? But I’m not ready! I’m so far behind. So pushed. So stressed. Would next month be okay? No? What do you mean no? OK. I SHALL DO IT TODAY. PROMISE. Thank you.

    Liked by 1 person

  2. Grateful today for the prospect of some rain.

    Liked by 1 person

  3. I’m guilty of over thinking and over analysing so much in the past (and still now if I’m honest) so time out sounds good. My daily meditations are definitely helping. Take it easy my friend. Big hugs xo

    Liked by 1 person

    • Oh right? Can’t we just think a thing to death!!! Talk about beating a dead horse…woman are sooooo good at it….I wonder why that is. We need to let go of that and stop it right now! Oh yes meditating is so helpful in accomplishing…it’s amazing how much I realize I need after I do it…always make time for that. Time out hugs xo πŸ™‚

      Liked by 1 person

    • Absolutely! We DO need to let go of it, all that over-thinking. Now, if someone could just tell me how to do it, haha. Seriously though, meditation is the best remedy isn’t it? I won’t miss a day now. Time out tight and squishy hugs xo πŸ™‚

      Liked by 1 person

    • Yup I was an expert at it!! I agree that meditation and all the other things we are doing are definitely making a difference! Lol…meditative hugs xo πŸ™‚

      Liked by 1 person

  4. I happened to listen to the song you wrote for Mirriam…twas beautiful…it made me feel “frisky” (lol)…and like Miriam i wanna be fearless too..For that i am thankful..

    Liked by 1 person

    • Oh thanks Mich, I so appreciate your kind words!! Doesn’t Miri have a beautiful voice!! You are fearless look at all you have accomplished and are doing with your store and family!! You go girl…you are frisky, fearless and fabulous!! xo

      Like

  5. I will try to, but I don’t understand how you don’t think.

    Liked by 1 person

  6. Yes, we do need too take time outs! I take time outs when I watch tv or play what will someday be music. lol. Good morning Deb! I hope your day is amazing! ((HUGS!!)) xoxoxoxo

    Liked by 1 person

  7. Just yesterday I was reading about the benefits of naps, so I’m thinking that would be a great 15-minute time-out.

    Liked by 1 person

  8. Oh that’s fine, I think its ideal to keep time outs.
    Taking a break from thinking. OMG thinking to do that… no thinking.
    Emptying the head shall help…
    Hugs
    Shiva

    Liked by 1 person

Thoughts? Please share...

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s